ZWROTY

Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Towar odesłany na zwrot powinien być w stanie niezmienionym (poza zmianami, które były konieczne w granicach zwykłego zarządu) – dotyczy to również opakowania towaru. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo.

Dla zarejestrowanych klientów istnieje możliwość dokonania zwrotu/reklamacji poprzez panel klienta. 

Jak to zrobić? Zobacz poniżej:

Krok 1.

Krok 2.

Krok 3.


lub

należy wydrukować, wypełnić i podpisać formularz zwrotu/odstąpienia od umowy dostępny poniżej.

FORMULARZ ZWROTU

Zakupiony towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem należy odesłać na poniższy adres:

Dartford Trading
Warszawska 30
08-110 Siedlce

Uwaga! nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.

Aby usprawnić i przyśpieszyć procedurę zwrotu towaru prosimy o załączenie do przesyłki wypełnionego i podpisanego odstąpienia od umowy oraz dowodu zakupu co w znacznym stopniu przyśpieszy pracę działu zwrotów.

Zwracany przez Klienta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Należność zwracamy na rachunek bankowy maksymalnie w ciągu 14 dni na numer konta bankowego wskazany w formularzu zwrotu.

REKLAMACJE

W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować droga e­mailową w celu zgłoszenia reklamacji.

FORMULARZ REKLAMACJI

Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz dowodem zakupu należy odesłać na poniższy adres:

Dartford Trading
Warszawska 30
08-110 Siedlce

Uwaga! nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.

Zwracany przez Klienta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga e-­mailową.